Russian
English Українська Русский Francais Deutsch Espanol Italiano Arabic
Вибрати країну Додати об`єкт Головна

Дорожні нотатки. Грецький Олімп - дорога в хмари. Другий день

Другий день подорожі зустрів нас чарівним світанком. Ми добре виспалися, незважаючи на те, що встали дуже рано.

Швидко поснідавши, вирушили в путь! Нас вже з нетерпінням чекали вершини Скала і Мітікас. До речі, небувалої краси схід сонця найкраще спостерігати, сидячи на веранді готелю і попиваючи каву з апетитними булками з маслом і джемом.

Пройшовши деяку відстань, ми помітили, що ліс почав рідшати і тільки подекуди зустрічалися хвойні дерева. Гірські хребти, підсвічені променями сонця, створювали інопланетний пейзаж. Так забавно було спостерігати, як на нашу стежку стали наповзати хмари. І ось ми вже на рівні з ними. Хмари огортали нас ніжно, на дотик вони були прохолодні і вологі ... Через якийсь час радість несподівано змінила тривога. Над нами стали нависати важкі хмари. Пролунав грім, здригнулися небеса і краплі застукали по землі. Блискавки здавалися зовсім близькими, а гуркотіло як при артилерійському обстрілі! Нам пощастило, що дощ був недовгим, але цю грозу і відчуття страху перед нею ми запам'ятаємо на все життя! Стало досить прохолодно, тому ми вирішили утеплитися, діставши з рюкзаків теплі кофти.

Ось вже і рослинність практично зникла, навколо царював камінь. Хоча в деяких місцях ще зустрічалися сосни. Після дощу дорога стала слизькою, і ось тут я подумки стала дякувати чоловіка за те, що він наполіг купити нам гірські черевики. Без них було б нелегко. Проте хороші черевики не врятували мою треккинговую палицю, яка випадково вилетіла з рук. Ми з чоловіком просто мовчки дивилися, як вона, підстрибуючи, відлітала вниз, і подумки раділи, що вона не з прокату.

Нарешті, дісталися до вершини Скала (2886 метрів). Від притулку до піку Скала ми піднялися за 2 години. Тут зупинилися, щоб перепочити. Чоловік дістав з сумки шоколад, який з апетитом з'їли. Запаси енергії були поповнені. Тримали курс на Мітікас.

Погода не була до нас прихильна. Пориви вітру були сильними, руки стали мерзнути. Рукавички обов'язково потрібно брати з собою в гори ... Видимість була погана, страховки у нас не було ніякої. Мене стали долати сумніви: А навіщо все це взагалі потрібно? Може, варто повернутися назад? .. Але взявши себе в руки, рішуче зробила за чоловіком крок вперед, потім інший. Доводилося хапатися міцно руками за каміння. У небезпечних місцях були забиті гаки. Я обернулася назад і побачила таку картину - киплячий котел, тільки замість пара - хмари ... І ось вгорі здалася вершина Мітікас (2917 метрів), а на ній ясно було видно грецький прапор. Підйом на Мітікас у нас зайняв ще 1,5 години. Стоячи на вершині, в царстві всемогутнього бога блискавок і грому Зевса, хотілося кричати від переповнюють почуттів. Свобода, легкість, чистота!

Краса, яка відкривалася від туди, підкорила й забрала душу в полон.

Читайте також: Дорожні нотатки. Грецький Олімп - дорога в хмари .